Nieuwsbrief:

BEWO Motoren Lichtenvoorde

Bewo Motoren, Revisie & Tuning staat garant voor hoge kwaliteit. Werkend in een zeer steriele werkplaats, word er met veel passie gewerkt aan uw motor. Vanuit Lichtenvoorde worden motoren klaargemaakt die door heel Europa worden ingezet van hobby tot WK niveau in veel verschillende wedstrijdsporten. De showroom staat vol met nieuwe en gebruikte motoren, onderdelen en producten. Neem vrijblijvend contact op, en of kom gerust langs voor een bak koffie waarbij alle mogelijkheden besproken kunnen worden. +31616681891 World wide shipping possible.
Alle motoren van BEWO Motoren Lichtenvoorde
13 motoren gevonden
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
VENT BAJA 50 2T KIDS
VENT BAJA 50 2T KIDS
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XX 125
FANTIC XX 125
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2022,
FANTIC XX 125
FANTIC XX 125
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2021,
FANTIC XX 125
FANTIC XX 125
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2023, 69 Uur
KTM 250 SX-F
KTM 250 SX-F
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2018, 16 Uur
FANTIC XE 125 2T
FANTIC XE 125 2T
€ 8.395,- p/mnd klik hier
2022, 0 Uur
FANTIC XE 125 2T
FANTIC XE 125 2T
Onbekend,
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 13.449,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2023, 49 Uur
YAMAHA YZ 125
YAMAHA YZ 125
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2011, 0 Uur
YAMAHA YZ 125
YAMAHA YZ 125
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021,
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion