Nieuwsbrief:

De Haar Motoren

WIE, WAT EN WAAROM? De Haar Motoren is een jonge en flexibele motorzaak die ontstaan is uit een passie voor motoren en techniek en op jarenlange kennis en ervaring opgebouwd is. Dit resulteert in een totaalservice en zeer uitgebreide klantgerichte aandacht. Wat betekent dit nou eigenlijk? Dit gaat van een gratis totale controle van de motorfiets wanneer deze alleen langskomt voor een oliewisselbeurt tot een volledig ontzorgde consignatieverkoop van uw motorfiets. Er wordt van nature verder gekeken en met u als klant meegedacht. Flexibele openingstijden betekenen dat u gemakkelijk naast uw reguliere werktijden langs kunt komen voor onze services en producten. De Haar Motoren streeft naar het leveren van kwalitatieve diensten en producten die u en uw motor verdienen, waarbij de technische kennis en kunde in huis is die u van een goede motorzaak kunt verwachten. En dit alles terwijl wij de hobby voor ons allen betaalbaar houden! Openingstijden: ma t/m do na 17:30u op afspraak / vr 09.00 - 17.00u / za 10.00 - 17.00u
Alle motoren van De Haar Motoren
5 motoren gevonden
KTM 1190 RC 8
KTM 1190 RC 8
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2008, 23526 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SE
TRIUMPH TIGER 1050 SE
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2007, 50499 Km
SUZUKI GSX 750 F KATANA
SUZUKI GSX 750 F KATANA
€ 1.800,- p/mnd klik hier
2001, 51660 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2011, 70763 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion