Nieuwsbrief:

Harliepleats

De Harliepleats is het bedrijf van ex- grasbaancoureur Tjalle Reitsma en zijn familie. Een persoonlijke omgang en benadering van klanten en goed en vakkundig werk leveren zijn twee belangrijke speerpunten van deze familie. Bij de Harliepleats kun je o.a. terecht voor: Verkoop Harley Davidsons ® Onderdelen ( heel veel uit voorraad leverbaar !!) Accessoires Reparaties en onderhoud Schade-afhandeling Revisie Restauratie Eigenbouw Winterstalling Helmen en motorkleding
Alle motoren van Harliepleats
11 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
€ 23.950,- p/mnd klik hier
1959,
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2011, 19041 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDBI DYNA
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDBI DYNA
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2010, 48200 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 18853 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2005, 63909 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER  CUSTOM CB XL 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM CB XL 1200
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2016, 4353 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 13.995,- € 14.500,- p/mnd klik hier
2014, 27493 Km
HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT SPECIAL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 9539 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2008, 29992 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2001, 31638 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2020, 24634 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion