Nieuwsbrief:

MB Motoren


MB Motoren
Klazienaveen
Routebeschrijving
www.mbmotoren.nl
06-51609377
 Lid BOVAG



Op zoek naar een motor of motoronderdelen? Wij verkopen motoren van merken als Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Ducati en BMW. Daarnaast voeren wij reparaties en onderhoud uit aan uw motor in onze werkplaats. We hebben in onze showroom alles wat u als motorrijder nodig heeft, zo kunt u bij ons terecht voor: Top kwaliteit gebruikte motoren, Uitstekende service en garantie, Onderhoud en reparaties van alle merken, Financiering mogelijkheden, Inkoop of inruil van uw motor, 35 KW mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. Wilt u meer informatie of heeft u vragen? U bent van harte welkom in onze shop in Klazienaveen (regio Emmen).
Alle motoren van MB Motoren
21 motoren gevonden
KTM 990 SUPER DUKE R
KTM 990 SUPER DUKE R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2007, 3500 Km
DUCATI M 900 I.E. METALLIC
DUCATI M 900 I.E. METALLIC
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2000, 35800 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 20757 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 47182 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 42561 Km
YAMAHA FZ 6 ABS
YAMAHA FZ 6 ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2007, 16099 Km
HONDA CBF 1000 A
HONDA CBF 1000 A
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2006, 36694 Km
DUCATI SCRAMBLER URBAN ENDURO
DUCATI SCRAMBLER URBAN ENDURO
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 8226 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2011, 26741 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 57585 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2010, 18750 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 34175 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2019, 28871 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2015, 11302 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2020, 6540 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2017, 26683 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2016, 16134 Km
HONDA NC 750 S DCT
HONDA NC 750 S DCT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2018, 9143 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 24951 Km
SUZUKI BANDIT 1250 SA
SUZUKI BANDIT 1250 SA
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 45326 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion