Nieuwsbrief:

MotoNine

MotoNine is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Kruiningen. Wij verkopen en kopen alle soorten merken motor-occasions. Wij verkopen uitsluitend betrouwbare motor-occasions met standaard een 3 maanden garantieperiode en afleveringsbeurt. Al onze motor-occasions zijn terug te vinden op onze Instagrampagina. Wij bieden tevens een haal en breng service aan voor al uw gekochte en verkochte motoren. Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen direct bij koop en verkoop de motor kosteloos tenaamstellen/vrijwaren. Bent u op zoek naar een specifieke motor of model, dan willen wij deze graag voor u zoeken en aanbieden. Neem dan contact met ons op of vul het aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op!
Alle motoren van MotoNine
11 motoren gevonden
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2006, 18964 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 22339 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 30950 Km
MOTO GUZZI V 50
MOTO GUZZI V 50
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 15414 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2016, 32493 Km
HONDA CTX 700 N DCT ABS
HONDA CTX 700 N DCT ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2014, 28237 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2009, 15600 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2017, 15398 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2018, 7457 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 57481 Km
YAMAHA MT 07 MOTO CAGE ABS
YAMAHA MT 07 MOTO CAGE ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2015, 20590 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion