Nieuwsbrief:

Motor Sprakel

Ons aanbod varieert sterk van Cult bikes zoals Ducati 916 888 en de 999 tot aan de Honda VTR 1000 SP 1 en de Yamaha XJR 1300 SP. Tevens verkopen wij Tour motoren zoals de Yamaha XTZ 1200 Tenere en de BMW R1200 GS. Ook voor de beginnende motorrijder hebben wij een leuk aanbod motoren. U bent te allen tijde welkom om contact met ons op te nemen of om ons bedrijf te bezoeken zodat we onder het genot van een kopje koffie uw wensen kunnen bespreken. We horen of zien u graag. Rob en Tom Sprakel.
Alle motoren van Motor Sprakel
9 motoren gevonden
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1998, 54000 Km
HONDA CB 550 F
HONDA CB 550 F
t.e.a.b. p/mnd klik hier
1979, 4500 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 35212 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2024, 5 Km
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2024, 24 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2012, 27957 Km
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2018, 12500 Km
HUSQVARNA SVARTPILEN 701
HUSQVARNA SVARTPILEN 701
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2019, 13000 Km
MV AGUSTA TURISMO VELOCE  800 LUSSO SCS
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 LUSSO SCS
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2021, 7900 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion