Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
62 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1814 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 24.450,- p/mnd klik hier
2022, 15700 Km
Merkdealer
BMW R 1250 R
BMW R 1250 R
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2021, 5667 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 3027 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 33600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 43051 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 76334 Km
Merkdealer
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2024, 9816 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 18139 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17750 Km
Merkdealer
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2024, 657 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 1479 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 47561 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2021, 20372 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 27318 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2024, 512 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 15605 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion