Nieuwsbrief:

Solo Moto Tiel

Solo Moto is de motorzaak waar je voor acceptabele prijzen een gebruikte motor koopt en waar je voor extreem interessante bedragen je motor kunt laten onderhouden. Wij werken er constant aan om onze eigen en toekomstige klanten tevreden te stellen door elke motorrijder de aandacht, service en advies te geven die hij of zij verdient. *Omdat het in een motorbedrijf vaak erg hectisch kan zijn moet men regelmatig lang wachten en veel koffie drinken voor men aan de beurt is en dat is waar wij het verschil maken door duidelijke afspraken te maken en alles in te plannen. Dit houdt in dat als u met ons een afspraak maakt voor onderhoud, advies of een bezichtiging/ proefrit dat wij er dan voor u zijn en voor niemand anders. Op die manier kunnen wij u alle aandacht garanderen die u maar wenst. U heeft één aanspreekpunt en één persoon die alles voor u regelt.  
Alle motoren van Solo Moto Tiel
15 motoren gevonden
BMW K 1100 LT ABS
BMW K 1100 LT ABS
€ 1.075,- p/mnd klik hier
1994, 108606 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 1.100,- p/mnd klik hier
2001, 98000 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2005, 68812 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 46287 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
2007, 151734 Km
APRILIA MOTO  6.5
APRILIA MOTO 6.5
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1997, 29500 Km
SUZUKI GSX 750 ES
SUZUKI GSX 750 ES
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1986, 48039 Km
BMW K 1100 LT ABS
BMW K 1100 LT ABS
1994, 64613 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
1999, 179029 Km
HONDA NTV 650
HONDA NTV 650
€ 450,- p/mnd klik hier
1989,
YAMAHA TX 750
YAMAHA TX 750
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1972, 40070 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
2006, 128795 Km
BSA GOLDEN FLASH
BSA GOLDEN FLASH
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1960, 5185 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2016, 14270 Km
DUCATI 748
DUCATI 748
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1999, 50483 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion