Nieuwsbrief:

Twin Performance Ommen

Twin-Performance Ommen mag gezien worden als één van de grootste motorzaken in Noordoost-Nederland, gespecialiseerd in Harley-Davidson. In onze winkel vindt u een breed assortiment aan o.a. *MOTOREN *VERVANGINGSONDERDELEN *ACCESSOIRES *KLEDING *HANDSCHOENEN *HELMEN Onderhoud: Twin-Performance Ommen beschikt over een volledig uitgeruste werkplaats met speciaal gereedschap en apparatuur om uw Harley-Davidson in topconditie te krijgen en te houden. Op verzoek verzorgen wij o.a.: Servicebeurten Banden Customizing Reparatie Tuning Revisie U ziet het "The all in one store' dus! Kom gerust eens kijken onder het genot van een kopje koffie of thee.
Alle motoren van Twin Performance Ommen
6 motoren gevonden
BUELL THUNDERBOLT S 2
BUELL THUNDERBOLT S 2
€ 10.000,- p/mnd klik hier
1994, 31958 Mls
HARLEY-DAVIDSON STURGIS FXB
HARLEY-DAVIDSON STURGIS FXB
€ 19.000,- p/mnd klik hier
1981,
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER 1340 FXS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER 1340 FXS
€ 12.000,- p/mnd klik hier
1980, 58916 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLH 1200
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLH 1200
€ 23.950,- p/mnd klik hier
1969,
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 23.000,- p/mnd klik hier
2000, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2000, 76138 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion