Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Uit voorraad leverbaar!
De nieuwe Aprilia RS 660 Tribute.
De nieuwe tweecilinder van 660 cc met een record 100 pk vermogen en een ongelooflijk hoog koppel levert onder alle omstandigheden levendige en reactieve prestaties en voldoet aan Euro 5.
- koplampgroepering van 3 LED-elementen
- opvallende DRL met ingebouwde richtingaanwijzers
- omgevingslichtsensor voor de automatische koplampactivering
- een "bochtenverlichtingspaar" dat de hele bocht verlicht voor beter zicht
- Multimap bochten-ABS
- 5 rijmodi
- Kleuren-TFT-dashboard
Terwijl het geavanceerde multimap bochten-ABS voor maximale veiligheid op de weg en de ideale vertragings- en stabiliteitsverhouding zorgt en een groot aantal parameters bewaakt, begrijpt het nieuwste APRC-systeem (Aprilia Performance Ride Control) in realtime de status van de motor ten opzichte van de weg en maakt hij onmiddellijk aanpassingen om de prestaties en veiligheid te verbeteren.
Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.
Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](https://cdn.qonnex.nl/http://www.motoroccasion.nl/media/images//$_86.jpg) |
Motor | Vloeistofgekoelde parallel twin,4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | 81|64 |
Cilinder inhoud | 659 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 100|73|10500 |
Max. koppel | 67|8500 |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Showa 43 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg 140 mm |
Vering achter | Progressieve enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ACID GOLD,RACING BLACK,TRIBUTE |
Beschrijving | Ook de toekomst eerbiedigt de tradities van het Huis van Noale, van oudsher gerenommeerd om de innovatieve en opvallende persoonlijkheid. Met zijn sportieve karakter en verbluffende eigentijdse lijnen brengt de RS 660 de winnende race-ervaring van Aprilia op de weg. Het unieke ontwerp geeft vorm aan een compacte, lichtgewicht motorfiets, met slanke lijnen en perfecte handelbaarheid. De hoge stabiliteit bij hoge snelheden is een garantie voor een leuke en plezierige rijervaring. Onder de kleuropties vinden we het gloednieuwe Acid Gold dat het ontwerp en de jonge, dynamische persoonlijkheid van deze unieke motorfiets nog verder benadrukt. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO |
Wij verkopen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice!
We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen!
We verheugen ons op uw komst.
![](/icon-location.png) | Eindhoven, Noord-Brabant |
![](/icon-tel.png) | 040-2418627 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken