Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Aprilia RS 660 E5+ Blue Marlin!

De RS 660 is een meesterwerk van technologie en geavanceerde elektronica, dat zowel op de weg als op het circuit voor sensatie zorgt, dankzij zijn aerodynamica met uit de racerij afgeleide winglets en actieve elektronische systemen. Dankzij de sportieve tweecilindermotor met 105 pk en het lage gewicht levert hij toonaangevende prestaties en zet hij de nieuwe norm op het gebied van sportiviteit. Hij is adembenemend mooi en belichaamt de essentie van Aprilia op het gebied van innovatie, sportiviteit en Italiaans design.

De Aprilia RS 660 laat geen ruimte voor compromissen, met een ontwerp dat kracht uitstraalt in ieder detail. Compacte, strakke lijnen definiëren de aerodynamisch vormgegeven dubbele kuip, die gebruik maakt van een grote voorvleugel in combinatie met twee extra winglets om de luchtstroom te optimaliseren en de stabiliteit bij hoge snelheden te verbeteren. De volledig LED-koplamp, met zijn opvallende lichtsignatuur, accentueert het agressieve karakter van de voorzijde, terwijl de graphics en kleuren met scherpe contrasten het race karakter van Aprilia benadrukken.

Dankzij 52 mm gasklephuizen en diverse optimalisaties levert de Euro 5+ gehomologeerde, vierkleps parallelle tweecilindermotor 105 pk. Dit lichtgewicht blok, dat samen met het aluminium twin-spar frame als dragende eenheid werkt, staat garant voor een toonaangevende vermogen-gewichtsverhouding. De perfecte formule voor maximaal rijplezier wordt compleet gemaakt door het gewicht dat in rijklare toestand is teruggebracht tot slechts 183 kg, waardoor de Aprilia RS 660 ongelooflijk nauwkeurig stuurt en klaar is om elke bocht met buitengewone wendbaarheid en stabiliteit te bedwingen.

De RS 660 is ontworpen voor buitengewone prestaties. Het APRC-systeem, standaard voorzien van quickshifter en launch control, zorgt voor bliksemsnel starten en schakelen. De zesassige IMU en een Ride-by-Wire gashendel optimaliseren de besturing, waarbij het eerstgenoemde systeem de status van de motor ten opzichte van de weg constant monitort. Ook als het op remmen aankomt, is de RS 660 op de top van zijn kunnen: dankzij multimap bochten-ABS is remmen, zelfs als de motor hellt, feilloos. En terwijl je de adrenaline van de rit ervaart, bieden de verlichte bedieningsknoppen en het 5 inch kleurenscherm maximale zichtbaarheid en naadloze interactie, zodat jij je volledig op de weg kunt richten.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion