Nieuwsbrief:

APRILIA  SL 750 SHIVER ABS - 2016

Garantie: Ja
43962 Km
ROOD
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
aprilia - sl-750-shiver-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016
Garantie: ZO MEENEEMPRIJS

Te koop bij Motor Venray: een Aprilia Shiver 750 uit 2016 met 43.900 kilometer op de teller. Deze krachtige en stijlvolle naked bike combineert sportieve prestaties met comfort voor dagelijks gebruik. De motor verkeert in nette staat en is goed onderhouden. Ideaal voor wie op zoek is naar een betrouwbare machine met karakter. Interesse? Neem gerust contact met ons op of kom langs voor een bezichtiging en proefrit.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion