Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 FACTORY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Dark Banshee
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu met € 1000,- korting
In de maanden Juli en Augustus geven wij maar liefst 4 jaar garantie op deze motorfiets.

De motor is een 660 cc tweecilinder van Aprilia met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder. Hij voldoet aan de Euro 5+ normen en is voorzien van 52 mm gasklephuizen en Ride-by-Wire, waardoor hij een vermogen levert van maximaal 105 pk bij 10400 t/min en een koppel van 70 Nm bij 8400 t/min. Een uitzonderlijke vermogen-gewichtsverhouding, met een gewicht van slechts 181 kg, zorgt ervoor dat de Tuono 660 Factory een dynamische en opwindende rijervaring biedt.

De uitrusting van de Aprilia Tuono 660 Factory omvat een geavanceerde Öhlins-vering met een voorvork uit de NIX 30-serie met 43-mm veerpoten en een STX 46-schokdemper met ingebouwd reservoir. Beide onderdelen zijn fijn afstelbaar in termen van hydraulische extensie en compressie, evenals veervoorspanning.

De uitrusting omvat elektrisch verlichte stuurbedieningen en een groot 5-inch kleurenscherm met optische verlijming (verhoogt de helderheid en vermindert schittering), waardoor de rijder over meer informatie beschikt.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met het geavanceerde a-PRC pakket (Aprilia Performance Ride Control) dat is afgeleid van Aprilia's MotoGP-racervaring. Het pakket bestaat uit Launch Control voor een optimale start, Traction Control met instelbare interventieniveaus, Wheelie ControlEngine Brake voor het beheren van de vertraging en Engine Map, dat een reeks modi biedt voor het moduleren van de vermogensafgifte. Het pakket wordt gecompleteerd door Quick Shifter voor soepel schakelen en Cruise Control voor moeiteloze langeafstandsritten.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met een zesassige IMU die de positie van de motorfiets ten opzichte van de weg in realtime kan analyseren. Dit systeem detecteert en verwerkt rij-inputs en stuurt gegevens naar de regeleenheid voor optimaal prestatiemanagement. Ook standaard is multi-map Cornering ABS, een technologie die het remmen en ingrijpen van het ABS in bochten optimaliseert. Dankzij een speciaal algoritme controleert het systeem continu belangrijke parameters zoals laterale versnelling, overhellingshoeken en gierbeweging, en past het de remwerking aan om maximale veiligheid en stabiliteit te garanderen in elke fase van de vertraging.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion