Nieuwsbrief:

BETA  RR ENDURO 50 RACING - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De RR 50 ENDURO is geïnspireerd door de grote Beta RR Enduro modellen uit het WEC Wereldkampioenschap. Voor zowel technische als esthetische kenmerken, is de RR 50 Enduro geboren om alle soorten terrein te trotseren, voor het lichte offroad en dagelijks verkeer op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Enduro RACING


Aluminium achterbrug.
Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Achterwielophanging met prolink systeem.
Gasgevulde instelbare schokdemper achter.
Geen contra-balansas in het motorblok: minder traagheid van de motor voor betere raceprestaties.
Dubbele radiator.
Lichtmetalen velgen.
Geen oliepomp, net zoals bij de grote Beta Racing Enduro modellen.
Rood frame.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Aluminium tandwiel.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 2008 - De ontwikkeling van het merk gaat gepaard met de introductie van de motorfiets modellen vol met geavanceerde technologie, stijl en innovatie, zoals de Shiver 750, de eerste productie- motorfiets in de wereld met een ride-by-wire elektronische gasklep, en de Mana 850 als eerste motorfiets met een revolutionair, volledig elektronische automatische versnellingsbak. In de off-road scene, waar Aprilia’s race succes begon, komt Aprilia met nieuwe, high performance 450 en 550 V twins, de RXV en de SXV serie. Op 22 februari 2008 onthuld Aprilia de RSV4 'Race Machine'. Met 4 cilinders, een cilinderinhoud van 1000 cc en meer dan 200 pk is deze raceversie Aprilia's terugkeer naar het Superbike Wereld Kampioenschap.
© 2000 - 2025 Motoroccasion