Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2012

Garantie: Ja
45062 Km
Grijs
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW C 650 GT 2012 
45062 km 
Goed onderhoud 
Dagrij verlichting, veiligheids pakket, stoelverwarming, handvat verwarming, rdc, side view assist en topkoffer.
Alarmsysteem 
2 sleutels 

Proefrit maken is uiteraard mogelijk na prijsovereenkomst en proefritverklaring tekenen.
Geef ons vooraf een belletje of e-mail om teleurstelling te voorkomen.
Motoren kunnen niet gereserveerd worden voor bezichtiging. Reservering is alleen mogelijk met een aanbetaling.

Inruil mogelijk tegen handelsprijzen

Voor meer info bellen of mailen



RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion