Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW F650GS F700GS F800GS.
Bouwjaar 2009.
59dkm gelopen.
Goede staat.
Met veel extra's erop en eronder.
ARO aluminium kofferset.
Givi topkoffer.
Flip-overscherm.
Handvatverwarming.
Verstralers
Led-koplamp.
Sportieve MIVV uitlaatdemper met db-killer.
Valbeugels.
Stuurverhogers.
Verlaagd zadel.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
NINEMOTORS HEEFT VAKANTIE TOT 3 SEPTEMBER.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 71 pk / 52 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | 75 Nm bij 4500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 185 km/u |
ABS | optie |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 170 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 165 mm |
Remmen voor | schijfrem (Ø 300 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw, schuinslijtcompensatie en edelstalen remschijf |
Remmen achter | edelstalen remschijf (Ø 265 mm) met zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 100/80 S 19 |
Achterband | 140/80 S 17 |
Wielbasis | 1.575 mm |
Lengte | 2.280 mm |
Breedte | 890 mm |
Hoogte | 1.240 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 179 kg |
Leverbare kleuren | flamrot, eisbergsilber-metallic, azurblau-metallic |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 650 GS - niet eerder was een Enduro in deze klasse zo unstoppable. Van pure sportiviteit en met een 71 pk sterke tweecilinder. Met ongekende wendbaarheid door een laag eigen gewicht en een aangenaam lage zitpositie. En niet in de laatste plaats door ABS en RDC. Helemaal op maat voor de stad en altijd klaar om gebaande wegen te verlaten. Dat is de nieuwe F 650 GS. Door en door BMW. En absoluut unstoppable.



Unstoppable. Puur performance.

Meer dan voldoende power voor ... |
 | Hoogwoud, Noord-Holland |
 | 06-44728865 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken