Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GT - 2014

Garantie: Ja
52300 Km
Rood
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze prachtige F800GT komt van een eigenaar die er met veel liefde mee omging. De motor heeft ook een onderhoudshistorie en bij 40.000km is uiteraard het aandrijfriem vervangen. Ook is ie voorzien van leuke extra's zoals de kofferset, handvatverwarming, elektronische vering etc...

Hij ziet er als nieuw uit, rijdt als nieuw, staat op mooie nieuwe slijtage delen (zoals banden) en is daardoor een lange tekst niet waard; zien is kopen :) 

Wees welkom bij ons op de Veemarkt 165 om dit prachtig exemplaar te bekijken en proef te rijden. Tot snel,

Team de Motorzaak





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion