Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2019

Garantie: Ja
41900 Km
POLLUX METALLIC (GROEN METALLIC)
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - jan. 2022
Modelcode: K81
Typenummer: 0B09

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 231 x 88 x 136 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Licht Pakket (056A), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Exclusive (0452), Touring pakket (0233), ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Comfort-pakket, Comfort buddyseat (0775), Connectivity-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handkappen (0589), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0661), LED-koplamp (0192), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht-pakket, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Navigatiesysteem, Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Touring Pakket, Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion