Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2025

€ 16.450,- € 17.450,-
2600 Km
Triple black - zwart
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Dikste en Compleetste F900XR die in Nederland te koop staat, ben JIJ de eerste ?!?

BMW F900XR Triple Black Sport Edition – Bouwjaar 2025 - Slechts 2600 km

Ben jij klaar voor de ultieme sportieve reiservaring?

Stap op de BMW F900XR en ervaar een perfecte mix van sport, avontuur en comfort. Deze gloednieuwe 2025-uitvoering combineert krachtige prestaties met slimme technologieën, ideaal voor zowel bochtige bergpassen als lange snelwegritten.
Jij wilt rijden, deze motor staat klaar.


Technische Gegevens:
  • Modeljaar: 2025

  • Type: BMW F900XR Triple Black Sport Edition

  • Motor: 895 cc, 2-cilinder in lijn, vloeistofgekoeld

  • Vermogen: 105 pk (77 kW) bij 8.500 tpm

  • Koppel: 92 Nm bij 6.500 tpm

  • Transmissie: 6 versnellingen met slipper clutch

  • Aandrijving: Ketting

  • Tankinhoud: 15,5 liter

  • Verbruik: ca. 4,2 l/100 km

  • Gewicht rijklaar: ca. 219 kg

  • Top­snelheid: > 200 km/u


Uitrusting & Opties:
  • Rijmodi Pro (Rain, Road, Dynamic, Dynamic Pro)

  • ABS Pro

  • Dynamic Traction Control (DTC)

  • TFT-kleurendisplay (6,5") met connectiviteit

  • Full LED-verlichting (voor en achter)

  • Handvatverwarming

  • Cruise Control

  • Keyless Ride

  • Elektronisch instelbare vering (ESA)

  • Quickshifter (schakelen zonder koppeling)

  • Bandenspanningscontrole (RDC)

  • Bochtenverlichting

  • Hill Start Control Pro

  • Navigatievoorbereiding


Accessoires & Extra's:
  • BMW Alarmsysteem – voor jouw gemoedsrust, altijd en overal

  • SOS Mode (Intelligent Emergency Call) – hulp is altijd binnen handbereik

  • Originele Zijkoffers en Topkoffer met rugsteun – Praktisch en stijlvol

  • Valbeugels

  • Bellypan/Spoiler

  • USB-aansluiting & 12V stopcontact – altijd verbonden


Waarom jij voor deze F900XR kiest:

✔ Sportief én comfortabel
✔ Volledig uitgerust – je hoeft niets meer toe te voegen
✔ Klaar voor woon-werk én weekendtrips
✔ Innovatieve veiligheid en connectiviteit

 

Wil jij klaar zijn voor elke rit, elk avontuur, elk moment?
Laat je hart sneller kloppen met de BMW F900XR Sport.
Boek vandaag nog je proefrit.


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion