Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 LT - 2000

102951 Km
Zilver
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en zeer goed onderhouden BMW K 1200 LT incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Cruise control
  • Radio
  • ABS
  • Elektrisch verstelbaar windscherm
  • Handvatverwarming
  • Achteruit

Zeer goed onderhouden BMW K 1200 LT die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

K 1200 L(uxus) T(ourer) met elektrisch verstelbare toerruit, zithoogteverstelling, handvatverwarming, BMW Tempomat cruisecontrol, achteruitversnelling, audiosysteem en een geïntegreerde kofferset, waarvan de topkoffer als verstelbare rugsteun voor de duopassagier.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk BMW
Model K 1200 LT
Kleur Zilver
Segment Tour
Cilinderinhoud 1172 cc
Kilometerstand 102.951 km
Bouwjaar 2000
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion