Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2012

Garantie: Ja
44746 Km
.
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 13858

BMW K1600GTL met de volgende opties:

X134A Adaptieve koplampen
X138A LED-verstraler
X143A Bluetooth-interface
X182A DTC
X386A Handleiding nederlands
X395A Radio
X416A ESA
X417A Centrale vergrendeling
Q430A Veiligheidspakket
Q431A Uitrusting pakket 1
X530A Bandenspanningscontrole
X603A Diefstalbeveiligingssysteem

- De motor wordt afgeleverd inclusief 6 maanden garantie

= Bedrijfsinformatie =



Quispel Motoren
Varenschut 11
5705DK Helmond
0493-319440
+31616490592
www.quispelmotoren.nl
verkoop@quispelmotoren.nl

Openingstijden:
Maandag:        Gesloten
Dinsdag:          08:30-17:30
Woensdag:      08:30-17:30
Donderdag:     08:30-17:30
Vrijdag:            08:30-17:30
Zaterdag:        08:30-17:00
Zondag:          Gesloten

*Bij aanschaf van een motor, gratis 10 dagen All-risk verzekering bij Combi Motors verzekeringen.


*Volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Quispel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion