Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 RR - 2022

Garantie: Ja
3208 Km
LIGHT WHITE/M MOTORSPORT
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
bmw - m-1000-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2021 - 2024
Modelcode: K66
Typenummer: 0E71

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 314 km/u
Afmetingen (LxBxH): 207 x 74 x 120 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Buddyseatcover (0602), Carbon pakket (079A), Carbon velgen, Cruise control, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier (0413), Handvatverwarming, Hill hold functie, launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Competition Package (07MN), M GPS Laptimer (voorbereiding) (018F), M Stijlpakket (079E), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion