Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ADVENTURE - 2003

Garantie: Ja
195000 Km
Zwart
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer uitzonderlijke BMW motorfiets, niet voor toerrijders!!
Speciaal in onze werkplaatstotaal gerestaureerd, nu ongeveer 1500 km gereden.
– totaal nieuw opgebouwd motor en frame delen , versnellingsbak, aandrijfas nieuw.
– volledig ohlins systeem
– lichte dynamo
– grote tank 30 L
– nieuwe wielen met zwarte naven en zwarte R1200GS velgen
– speciaal uitlaatsysteem met akrapovic
– KNN intake
– carillo drijfstangen
– speciale zuigers hoge compressie alleen 98 of 102 octaan
– rapid bike
– spec chip
– race nokkenas
– spec klepveren
– 1200 koppen grote kleppen
– vermogens erbij uitdraai 119 pk achterwiel
– kahedo zitbank
– air fuel meter

Meer foto’s van hele restauratie op aanvraag.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oscar Motorservice
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion