Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA - 2018

70392 Km
Rood
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schitterende R 1200 GS Adventure in verlaagde uitvoering voorzien van:3 delig aluminium kofferset, valbeugels, verlichte emblemen, ABS, ESA, extra schijnwerperset, led verlichting, Cruise control, key less start, navigatie steun, handvat verwarming, rijmody pro, toolbox en akrapovic uitlaatdemper
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion