Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2018

Garantie: Ja
16903 Km
Zwart
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: BMW R1200RT (2018) – 16.903 km – Als Nieuw, Dealeronderhouden! ðŸï¸

Ben jij op zoek naar de ultieme tourmotor met ongekend comfort, krachtige prestaties en geavanceerde technologie? Deze BMW R1200RT uit 2018 is een absolute topper! Met slechts 16.903 km op de teller, dealeronderhouden en uitstekende staat, lijkt deze motor wel nieuw!

🔹 Bouwjaar: 2018
🔹 Kilometerstand: Slechts 16.903 km – zoals nieuw!
🔹 Motorinhoud: 1170cc – krachtig en soepel voor elke rit
🔹 Staat: Zeer mooi en in uitstekende staat – deze motor ziet eruit als nieuw!
🔹 Geavanceerde technologie:

  • ABS (Antiblokkeersysteem) voor een veilige rit in elke situatie

  • TCS (Traction Control System) voor perfecte grip

  • ESA (Electronic Suspension Adjustment) voor een gepersonaliseerde rijervaring


Waarom de BMW R1200RT?

✅ Optimaal comfort: Van lange ritten tot korte trips, de R1200RT biedt ongeëvenaard comfort, dankzij het verstelbare windscherm, de ergonomische zitpositie en de superieure vering.
✅ Krachtige en soepele motor: De 1170cc motor levert genoeg vermogen voor zowel snelwegritjes als avontuurlijke bergwegen, met de zachtheid en kracht die je van een BMW verwacht.
✅ Geavanceerde veiligheid en technologie: ABS, TCS en ESA zorgen voor een veilige en comfortabele rit in elke situatie – of je nu in de regen rijdt of op een lange rit bent.
✅ Klaar voor avontuur: Dankzij de fantastische bescherming tegen de wind en de comfortabele zit kun je uren rijden zonder vermoeid te raken.
✅ Ziet eruit als nieuw: Deze motor is niet alleen technisch in topstaat, maar ook visueel – je zult versteld staan van hoe goed hij eruit ziet!


Extra’s:

✔ Keyless Ride voor een supergemakkelijke rit
✔ Cruise control voor ontspannen lange ritten
✔ Verwarmde handvatten voor comfort op koudere dagen
✔ Kofferset (indien aanwezig) voor extra bagageruimte
✔ Verstelbaar windscherm voor perfecte bescherming

LET OP, DEZE MOTOR STAAT IN DE VESTIGING DEVENTER
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion