Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS - 2009

Garantie: Nee
92155 Km
Grijs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
bmw - r-1200-rt-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: BMW R 1200 RT uit 2009 met 92.155 km.(We hebben nog 2 mooie rt's op voorraad)

Geen afgekeurde ex-dienstmotor, maar nette toermotor die afkomstig is van een particulier. De motor verkeerd in een PERFECTE staat, geen roest, corrosie of oxidatie, strak in de lak en geen schades. Alle boekjes uiteraard aanwezig.

Voorzien van:
- ASC Automatic Stability Control
- RDC bandenspanning controle/meter
- ABS (de nieuwere, goed werkende versie!)
- FM Radio systeem
- Handvat verwarming
- Middenbok en zij standaard
- Originele 2-delige kofferset
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- Verstelbaar zadel
- Verstelbare vering
- Boordcomputer met o.a. gear indactor
- Diverse USB en oplaad poorten
Motor is door ons nagekeken en verkeerd ook technisch in goede staat.
Comfortabele motor met fijne rij eigenschappen, de overheidsinstanties hebben de betrouwbaarheid wel bewezen.

Rijklaar meeneemprijs: €5899,-
Topkoffer optioneel tegen meerprijs.

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht
voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion