Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2020

Garantie: Ja
26783 Km
Kalamata
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige BMW R1250GS Adventure
Bouwjaar: 2019
Km. Stand: 26.783

Deze motor is nieuw binnen en is enkel gewassen, Nog niet gepoetst!

Bomvolle R 1250 GSA
In de unieke Kalamata klerustelling!
Compleet met onderhoudshistorie.

Deze R1250GSA beschikt over de volgende opties:
- 3 Delige aluminium kofferset!
- Comfort pakket
- Touring pakket
- Dynamic pakket
- Aluminium tank optie!! (Zeer uniek!)
- Dynamic Traction Control
- Dynamic ESA
- Keyless ride
- Schakelassistent PRO (Quickshifter
- Rijmodus PRO
- ABS PRO
- Navigatie voorbereiding
- Handvatverwarming
- RDC Bandenspanningscontrole
- Cruise Control
- Verstralers
- Alarm systeem 
- SOS Noodoproep 
Etc. Etc. 

Gedocumenteerd onderhoud:
- 11-05-2020, 862 Km. 
- 05-05-2021, 7.039 Km. 
- 02-05-2022, 12.039 Km. 
- 08-05-2023, 18.008 Km. 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jos Engbers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion