Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Garantie: Ja
73444 Km
Rood Wit Blauw
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Van eerste eigenaar deze nieuw door Arie Molenaar geleverde en onderhouden motorfiets.

Het gaat hier op de HP uitvoering dus dat is de sportieve kleurstelling met de goud gekleurde spaakwielen.

Voorzien van zeer veel opties en een originele vario ( verstelbaar in grote) zijkofferset met valbeugels.

Ingeruild op een nieuwe Moto Guzzi Stelvio.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Inruil en financiering is ook op deze motorfiets mogelijk.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Cardan aandrijving , Cruise control, gear indicator, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, LED Knipperlichten, middenbok, onderhoudsboekjes, Originele uitlaat, valbeugels, Verschillende rijmodi, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion