Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2022

Garantie: Ja
29841 Km
HOCKENHEIM SILV
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Zeer jong gebruikte BMW S 1000 R in de uitvoering sport.
Deze BTW motor heeft de volgende opties:

0134 Adaptive Headlights
018A M Endurance chain
018B Engine drag torque control
0193 Keyless Ride
0202 Daytime running lights
0219 Deluxe headlight
0222 Gearshift assistant Pro
0223 DDC
0224 Driving modes Pro
0230 Comfort Package
0235 Dynamic package
0386 Operating instructions, Dutch
0413 Pillion-passenger package
0451 Style Sport
04U1 USB charging interface
0519 Heated handlebar grips
0530 RDC
0538 Cruise control
0580 Engine spoiler
0603 Alarm system
06AC Intelligent emergency call
06AE Teleservices
08CA EU scope

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 018a m endurance ketting, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0219 koplamp pro, 0230 comfortpakket, 0235 dynamicpakket, 0413 passagierspakket incl voetsteunen, 0530 rdc tyre pressure control, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion