Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

250 Km
Wit
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CF MOTO 450 SR

250 km op de teller, ingeruild door de 1e eigenaar.
Deze 81 jarige man heeft toch liever iets waar hij rechter op zit dus heeft hem ingeruild op een 450 NK.

Daarom nu extra scherp te koop, €6999,-


Met 5 jaar garantie.


De heerlijke 450cc parraleltwin met de 270 graden krukas geeft een prachtig geluid ook met de originele uitlaat.
Lekker vermogen voor de beginnende sportieve rijder.
Met een vederlichte koppeling ga je echt nooit een vermoeide hand krijgen door het koppellen.

Dit 450cc blok is te vinden in meerdere modellen van CF Moto, wij hebben ondertussen al veel klanten blij kunnen maken met deze modellen.
En hebben de nodige feedback gehad, dit is echt een goed blok en valt eigenlijk niemand tegen.
Natuurlijk geen PK monster maar in deze klasse misschien wel het fijnste blok wat het geeft.

Kom zeker een keer langs om te kijken, zitten en luisteren.
Bij serieuze interesse is een proefrit natuurlijk ook mogelijk.
De koffie staat in ieder geval altijd klaar.

Op cfmotobenelux.com vind je alle informatie over deze motor. 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion