Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Nieuw
Wit
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 675 SR-R in kleur: Nebula White. 

- 675cc, 3-cilinder inline, 4 takt, vloeistof gekoeld, DOHC
- 95pk (70kW)/11000rpm, 70Nm/8520rpm
- CFMOTO RIDE App Approved
- 675 triple 3 cilinder motor met een heerlijk geluid
- 2nd generatie cutting edge design
- Quick shifter up
- ABS met 2 kanalen
- Traction Control Systeem
- 2+3 jaar fabriekgarantie
- etc.

Heerlijke motor, ruil gerust jou huidige (sport)motor in!

Wil jij graag een splinternieuwe motor rijden met 5 jaar garantie?
Voor een prijs van €8999,-
Kom dan zo snel mogelijk kijken.

Supersport is terug! De laatste jaren is het supersport segment een beetje verdwenen uit het straatbeeld.
CF Moto gaat daar met de SR Series verandering in brengen!

Voor €8999,- koop je deze super gave 675SR-R

Deze 675cc driecilinder levert bijna 100 pk bij 11000 tpm en dat is met een leeggewicht van 189 kilo een garantie voor een hele gave rijbeleving!

Wie heeft er 200 pk nodig op onze Nederlandse wegen?
Naar mijn mening is 100 pk zelfs leuker, met dit vermogen kun je het gas ook eens echt opentrekken tot aan de 12.000 touren om hem daarna met de quickshifter in de volgende versnelling te knallen en hem daar nog eens doortrekken tot de max..... En dat alles met behoud van jou rijbewijs als het het nog een beetje meezit ook. 

Kom hem in ieder geval een keer in het echt bekijken.
Misschien gaat jou supersport hart ook wel weer harder kloppen van deze nieuwe 675SR-R.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion