Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2021

Garantie: Ja
Nieuw
Twilight Bleu
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te Koop  / NIEUW UIT VOORRAAD !!

CF MOTO CL-X 700 
 

Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO een unieke stijl, de 700CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc crossplane paralleltwin met 73 pk en 68 Nm dankzij de ride-by-wire technologie uitgerust met tractiecontrole, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

Selecteer de ideale settings van de volledige instelbare KYB veerelementen en laat de 150 mm veerweg, zowel voor als achter, optimaal voor je werken.

We geven je graag nog een aantal andere features mee: USB-aansluiting - adapatieve LED verlichting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - twee rijmodi (Economic & Sport) - Limp mode - Rollover sensor

Motortype:Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas
Cilinderinhoud:693 cc
Max vermogen:75 pk - 55 kW / 8500 tpm
Max koppel:68 N.m / 6500 tpm
Boring x slag (mm):83 x 64
Compressieverhouding:11.6:1
Koeling:Vloeistofgekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6

Voorvering:KYB Upside down telescopische vork instelbaar (veervoorspanning, compressie & rebound)
Achtervering:KYB monoshock instelbaar (veervoorspanning & rebound)
Remsysteem:J.Juan / Vooraan enkele remschijf 320 mm met radiale remklauw / Achteraan: enkele schijf 260 mm
ABS:Continental ABS
Velg voorwiel:18 inch gietwiel
Velg achterwiel:17 inch gietwiel
Banden:Voor: Pirelli MT60 RS 110/80-R18 / Achter: Pirelli MT60 RS 180/55-R17

***** KOM HEM BEZICHTIGEN EN PROEFRIJDEN BIJ CPH MOTOREN IN UDENHOUT *****

***** OP VOORRAAD IN TWILIGHT BLEU EN COAL GREY / DIRECT LEVERBAAR BIJ CPH MOTOREN.....DÉ CF MOTO DEALER ****

 

  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion