Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT ADVENTURE - 2025

Nieuw
Nebula Black, Nebula White
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
cfmoto - 700-mt-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Multi Adventure
 

De nieuwe 700MT presenteert zich als een klassieke adventure bike in de stijl van haar grotere zusters. De wielbasis bedraagt 1.445 mm, de zithoogte is standaard 800 mm en kan optioneel worden verhoogd naar 840 mm om aan verschillende bestuurderslengtes te voldoen. De 20-liter brandstoftank zorgt voor een groot bereik voor langere ritten.

De 700MT is ook uitgerust met een chassis dat is ontworpen voor adventure-gebruik. De upside-down vork heeft een diameter van 43 mm en is niet instelbaar. De achterwielvering is instelbaar, de veerweg bedraagt 150 mm voor en 148 mm achter. De banden ondersteunen het offroad-karakter van het model: een 19-inch voorwiel en een 17-inch achterwiel met banden in de maten 110/80 en 150/70. ABS en tractiecontrole zijn ook aan boord.

Verbeterd voor off-road

De 700MT beschikt over LED-verlichting voor betere zichtbaarheid en een 5-inch TFT-display voor het weergeven van voertuiggegevens. De standaard T-Box biedt extra connectiviteitsfuncties zoals GPS-tracking. De CFMOTO 700MT is verkrijgbaar in de kleuren Nebula Black en Nebula White. Het ontwerp is functioneel en sterk geïnspireerd door de grotere CFMOTO MT-modellen. Spatborden en een motorbeschermingsplaat benadrukken het offroad-karakter en bieden extra bescherming.
 
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2025 Motoroccasion