Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Tweecilinder DOHC |
Boring x slag | 83|64 |
Cilinder inhoud | 693 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | 75|55|8500 |
Max. koppel | 68|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | KYB Upside down telescopische vork instelbaar |
Vering achter | KYB monoshock instelbaar (veervoorspanning & rebound) |
Remmen voor | Vooraan enkele remschijf 320 mm met radiale remklauw |
Remmen achter | Achteraan: enkele schijf 260 mm |
Voorband | MT60 RS 110/80-R18 |
Achterband | Pirelli MT60 RS 180/55-R17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2180 |
Breedte | 835 |
Hoogte | 1332 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Nebula Black |
Beschrijving | De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.
De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.
Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken