Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2024

5280 Km
Nebula Black
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie en fijne tourmotor! Compleet met diverse opties...!

Motoroprijs € 6.790,-
- Motorcheck uitgevoerd
- Technisch gecontroleer
- Leges RDW
- Fabrieksgarantie tot juli 2029

Deze complete CFMOTO is voorzien van:
  • ABS
  • Handvatverwarming
  • Handkappen
  • Verstelbaar windscherm
  • Zijkoffers (staan niet op de fotos)
  • Topkofferdrager
  • PUIG valdoppen
  • Regina Onderhoudsvrije ketting
  • Sleutels compleet
Achtergrond van deze CFMOTO:

Herkomst
Deze in prachtige CFMOTO is nieuw door ons geleverd, bij ons in onderhoud geweest en hebben we ingeruild omdat de klant naar een groter model van CFMOTO overstapte.
Een prachtige kleurstelling en zeer compleet!

Test
Deze CFMOTO ziet er prachtig uit en rijdt heerlijk! Dit is de motor waar je relax mee kunt rijden, maar ook sportief mee kunt toeren.

100% Onderhoud
Het rijwielgedeelte is door Motorcheck gecontroleerd, zodat zeker is dat de motor recht is en geen afwijkingen heeft.

Optisch is het ook een mooie motor met deze unieke kleurstelling. Het is een hele nette motor!

Deze motor is technisch gecontroleerd en is nog in nieuwstaat!
De motor is/wordt voorzien van een kleine onderhoudsbeurt.

Zo kunt u voorlopig genieten van deze motor zonder extra kosten!

Aflevering
De standaardprijs is incl. de verplichte afleverkosten, Motorcheck en de fabrieksgarantie.
           
Aankoop op basis van financiering is mogelijk met Finanplaza of NU Motorrijden.
Inruil mogelijk.
Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
versys 650 nc700 nc750 mt07 tracer f700gs f750gs
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Motorcheck Certificaat, Onderhoudsvrije ketting, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion