Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
CFMOTO 800MT Explore GT Starry White: inclusief aluminium of zwarte kofferset. Actie geldig zolang de voorraad strekt.
De CFMOTO 800MT Explore is de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT-serie. Met zijn uitgebreide offroad-specificaties en geavanceerde technologie is deze motorfiets ontworpen om je overal naartoe te brengen, van ruige trails tot verre bestemmingen.
Offroad-uitrusting: klaar voor elk avontuur
De 800MT Explore deelt dezelfde kenmerken als de Touring-versie, maar gaat een stap verder met extra offroad-uitrusting. Deze omvat:
- Motorsteun en middenstandaard voor stabiliteit en gemak.
- Handbeschermers voor extra bescherming tijdens offroad-ritten.
- Verwarmd zadel en verwarmde handvatten voor comfort in koudere omstandigheden.
- Een 8-inch Carplay-compatibel scherm voor naadloze connectiviteit en navigatie.
Geavanceerde technologie: veiligheid en controle
De 800MT Explore is uitgerust met geavanceerde features die zowel veiligheid als prestaties garanderen:
- Tractiecontrole en bi-directionele shifter voor optimale grip en soepel schakelen.
- Uitschakelbare ABS voor betere controle in offroad-situaties.
- 4 rijmodi om de prestaties aan te passen aan de omstandigheden.
- Dodehoekradar voor extra veiligheid tijdens het rijden.
- Michelin Anakee banden voor uitstekende grip op alle ondergronden.
Een motorfiets voor het einde van de wereld
De CFMOTO 800MT Explore is de ultieme keuze voor avontuurlijke rijders die op zoek zijn naar een veelzijdige, comfortabele en veilige motorfiets. Met zijn offroad-uitrusting, geavanceerde technologie en prestatiegerichte features brengt de 800MT Explore je naar het einde van de wereld en verder.
- Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
- De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
- Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder Inline 4-takt |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | EFI |
Vermogen | 91|67| |
Max. koppel | 75|8000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm |
Remmen achter | |
Voorband | 110/80 R19 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1531 |
Lengte | 2234 |
Breedte | 853 |
Hoogte | 1475 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 225 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: PEUGEOT, SYM, TOMOS |
Welkom bij Motorini,
Wij zijn een allround motorzaak met liefde voor gemotoriseerde tweewielers. Wij zijn merkdealer van CFMoto en Voge motoren, daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud aan alle merken motoren.
Naast motoren zijn wij ook merkdealer van Sym, Peugeot, SuperSoco en Yadea scooters, en Vent brommers. Ook voor onderhoud van uw scooter of brommer kunt u voor heel veel merken bij ons terecht.
Wij hebben en testbank waarop wij uw motor, scooter of brommer goed af kunnen stellen.
Naast de showroom en werkplaats hebben wij ook de winkel met een uitgebreid assortiment:
• Helmen
• Kleding
• Laarzen
• Handschoenen
• Accessoires zoals druppelladers, telefoonhouders, sloten, enz.
Heeft u zelf geen motor maar wilt u wel een dag met de motor weg huur dan een van onze huurmotoren. Mocht u geen kleding meer hebben kunt u dit ook huren.
Loop gerust vrijblijvend een keer binnen!
Team Motorini
 | Kruiningen, Zeeland |
 | 0113-320014 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken