Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT TOURING - 2024

Garantie: Ja
0 Km
BLAUW
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
+/- 1500km oud (demo model), 2 rijmodi (sport & rain), 7 inch tft dashboard, 60 maand garantie, 799 cc parallelle tweecilinder motor 95 pk, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Beschikbaar in blaauw, Carter bescherming, Cruise control, Geadvanceerde motortechnologie gedeeld met ktm, Hand kappen, J. juan (by brembo) abs remmen, Kyb vering volledig instelbaar, Led-verlichting, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Middenstandaard, Mistlichten, Navigation via cf moto app, Optionele seat en handwarmers, Quickshifter, Ride by wire, Rollover sensor, Slipperkoppeling, Spaakvelgen, Spaakwielen, Stuurdemper, Tractiecontrole, Tubeless banden, Usb stekker, Valbescherming, Valbeugels, Verwarmde handvaten en zadel, Volledig instelbare kyb vering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion