Nieuwsbrief:

DUCATI  DESERTX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
RR22
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
LET OP !!   Accessoire actie tot eind Sept 2024 !! 1500 euro aan Acc cadeau !  
De Desert X in de kleurstelling RR22, geïnspireerd door die van de Audi RS Q e-tron die deelnam aan de laatste Dakar.
De Ducati DesertX is de eerste moderne Ducati met een 21" voorwiel en 18" achterwiel, lange slag vering en een nieuw frame speciaal ontworpen voor de off-road ervaring. Uitgerust met de nieuwste evolutie van het watergekoelde 937 cc Desmodromic 11° Testastretta motorblok met 110 pk en 92 Nm koppel. 

De Desert X in de kleurstelling RR22 staat nu bij ons in de winkel en is uit voorraad leverbaar.
Deze motorfiets wordt standaard geleverd met 48 maanden fabrieksgarantie!

Ook te verkrijgen als A2 motor.


De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 48 maanden garantie.

Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion