Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 - 2007

Garantie: Ja
21676 Km
DUCATI RED
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
ducati - hypermotard-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In hele mooie staat verkerende Ducati Hypermotard 1100. Geweldige motor, puur motorrijden! Super licht en wendbaar, geweldig koppel en actieve zitpositie, je wordt weer een beetje een kwajongen op deze motor!

Deze motor is uitgevoerd met:
- Termignoni uitlaatsysteem
- Carbon rear end
- Open clutch
- Handbescherming

Technische info: 190kg/ 1.080cc/ 2 cilinder/ 62kW
Garantie: 3 maanden

Trefwoorden: Hypermotard 1100/ Hypermotord-1100/ Hypermotord1100

De geadverteerde verkoopprijs is inclusief garantie, afleverbeurt en tenaamstellingskosten. Nieuwe motoren worden afgeleverd met volle tank, gebruikte motoren met halfvolle tank.
Indien gewenst kunnen wij u een gratis 10 dagen allrisk verzekering via Combi Motors Verzekeringen aanbieden op al onze motoren (muv. motorscooters).
Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen.


TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion