Nieuwsbrief:

DUCATI  M S2R 1000 - 2006

Garantie: Ja
35648 Km
Zwart
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
ducati - m-s2r-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Hele nette Monster s2r 1000.
Goed onderhouden en staat net op verse Pirelli angel GT 2 banden.
De monster S2R 1000 heeft de volgende accessoires;

  • Silmoto uitlaten
  • Open koppeling
  • Carbon parts
Verduyn Ducati Specialist is jouw Ducati Service Point in de regio Rotterdam en omstreken. Met een gespecialiseerd en toegewijd team bieden wij zeer nette occasions aan. Daarnaast streven wij naar korte wachttijden en werken wij zorgvuldig aan jouw Ducati wanneer deze onderhoud nodig heeft. 

Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in uitstekende staat zijn. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. 

Wij berekenen geen afleverkosten. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. 

La vostra Ducati, La nostra Cura! 
Jouw Ducati is onze zorg. 

(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

Verduyn Ducati Specialist 
Hoofdweg 328
2908 LC Capelle a/d IJssel
010 – 820 98 97 
info@ducativerduyn.nl 

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag       8.30 - 17.30
Woensdag   8.30 - 17.30
Donderdag  8.30 - 17.30
Vrijdag         8.30 - 17.30
Zaterdag      8.30 - 16.30
Zondag        Gesloten

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan teksten en afbeelding.
 
 
Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, Motortuning




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verduyn Ducati Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion