Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER S2R 1000 - 2009

Garantie: Ja
18792 Km
ROOD / WIT
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
ducati - monster-s2r-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Deze van 1e eigenaar afkomstige motor verkeert in zeer nette en originele staat!

Motor is voorzien van Termignoni uitlaatdempers. Originele dempers ook aanwezig!

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion