Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER S4R TESTASTRETTA - 2008

14801 Mls
Rood
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
ducati - monster-s4r-testastretta
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De mooiste van NL.... !!!!!

Smetloze motor van een rasechte liefhebber geweest

Onderhouds historie bekend


LET OP.....

# Ohlins schokbreker

# Stuurdemper Ducati

# Temignoni uitlaat

# Z.g.a.n. Pirelli Super Corsa banden

# Veel carbon delen

# Verstelbare rem/kopp. handels

# S4R uitvoering

# Enz...



* Recent onderhoud gehad

* Incl. originele uitlaten

* Incl. originele handels + duo voetsteunen



Snel Testastretta-blok 121 PK / 104 NM


Als je deze motor ziet ben je verkocht....!!!!


Aanvullende Informatie:

Fabrikant : Ducati
Bouwjaar: 2008
Cilinderinhoud: 998 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 14.000 mile
Kleur: Grijs-Rood
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
Bar-end spiegels, knipperlichten, andere, Seat cover , Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion