Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 S - 2018

15447 Km
Rood
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
ducati - multistrada-1260-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Multistrada 1260 S in uiterst nette conditie
Uitgerust met ;
* Middenbok
* Handvatverwarming
* 3 delige kofferset
* Termignoni Titanium uitlaatdemper ( originele uitlaatdemper erbij )
* Cruise control
* ABS / DTC ( traction control )
* Diverse rijmodussen
Motor is dealer onderhouden, instructie en ingevuld serviceboekje aanwezig
De prijs van € 18.799,- is incl. 6 maanden garantie
Garantieverlenging, inruil, financiering en/of een gratis 10 daagse verzekering behoort tot de
mogelijkheden. Interesse in deze Multistrada ? Neem contact op voor een afspraak
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion