Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S SPORT - 2022

Garantie: Ja
24528 Km
ROOD
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

Nieuw door ons geleverd en onderhouden. Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

Ducati heeft de V4 voorzien van een zeer uitgebreid elektronicapakket om iedere rit met gemak en comfort te laten verlopen, ongeacht de afstand. Zo is de Multistrada V4 S Sport de eerste motor die beschikt over een radarsysteem, zowel voor als achter op de motor, welke zorgt voor Adaptive Cruise Control en dodehoekdetectie. Ook op het gebied van ergonomie schiet de Multistrada V4 S Sport niet tekort door hoge mate van ergonomie voor zowel rijder als passagier.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion