Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER DESERT SLED - 2019

Garantie: Nee
14658 Km
WIT
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11299

Ducati Scrambler Desert Sled 2019 met slechts 14.600 km. Deze robuuste en veelzijdige motorfiets biedt uitstekende prestaties zowel op de weg als off-road. Uitgerust met een krachtige 803cc L-Twin motor, hoogwaardige vering en off-road banden, is deze Desert Sled klaar voor elk avontuur. De motor is zorgvuldig onderhouden, met een volledige onderhoudsgeschiedenis beschikbaar. Verken nieuwe paden met stijl en kracht. Mis deze kans niet om eigenaar te worden van een ware klassieker in topconditie. Neem vandaag nog contact op voor een bezichtiging en proefrit!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion