Nieuwsbrief:

DUCATI  ST 2 - 2001

€ 1.650,- € 2.500,-
Garantie: Ja
25000 Km
Rood, zwart
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
ducati - st-2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Heerlijke Ducati ST2 vandaag ingeruild. 54k op de klok maar door een loslopend vliegwiel een jaar geleden is deze voorzien van een ander jonger motorblok. Deze heeft nu 25 duizend gelopen.

Bouwjaar: 2001
Tellerstand 54k ( blok maar de helft)

Staat goed in de lak en staat op verse Dunlop Roadsmart banden.

MRA donker en langer windscherm
Wave schijfremmen
Gearindicator

Slijtage delen op orde.

Zo mee voor €1650.-  ( aangekocht voor het dubbele 3 jaar geleden plus kosten van het nieuwe motorblok gehad).
Prijs is inclusief gratis tenaamstelling en 10 dagen gratis Allrisk verzekering.

Inruil? Ja, graag!

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion