Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V2 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
ducati - streetfighter-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 48 maanden

De nieuwe Ducati Streetfighter V2 S is nu te bestellen bij Ducati Hippolytushoef, officieel Ducati dealer.

De ultieme V2 S Fighter-formule
Ducati heeft de Fight Formula toegepast op de lichtste Panigale aller tijden om de lichtste Streetfighter ooit te creëren: een naakte die even spannend is op de weg als op het circuit. De formule is simpel: een motor van 890 cc, Panigale V2-chassis, 175 kg gewicht, een hoog, breed stuur en geen stroomlijnkappen die als filter dienen tussen de rijder en de rijervaring. Deze Streetfighter V2 S is de sportievere versie, compleet met Öhlins-vering, lithiumbatterij, seatcover, Ducati Power Launch en Pit Limiter.

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati, Moto Morini.

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden.

Naast deze Ducati Streetfighter V2 S leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion