Nieuwsbrief:

DUCATI  SUPERSPORT S - 2017

Garantie: Ja
23396 Km
.
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
ducati - supersport-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2017
Koppel: 97 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO?-uitstoot (NEDC): 136 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati Supersport 939 S. 
Deze Supersport verkeerd is goed onderhouden en heeft 23.396 km gereden.

Dit model Supersport is door de S variant voorzien van onder andere Öhlins vering, Quikshifter en zadel afdekkap. 
Standaard heeft hij ook het Ducati Safety pack met onder andere ( Bochten) ABS en Traction control.
?Als ?accessoire ?is er een donkere kuipruit en tank pad aan de motor toegevoegd.

Bij levering wordt de Supersport ook voorzien van zijn jaarlijkse onderhoud en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion