Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Permanent Magneet AC (PMAC) |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 0 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 145|| |
Max. koppel | 215| |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2140 |
Breedte | 870 |
Hoogte | 1152 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Energica Eva Ribelle is de eerste 100% elektrische streetfighter met 215 Nm en 107 kW (145 pk) uit Italië
De perfecte combinatie van wendbaarheid en agressief rijden.
De rebelse geest en wendbaarheid zorgen voor initiuatieve controle over de motor. De beste streetfighter voor de stadse jungle en daarbuiten.
Energica Eva Ribelle heeft een oliegekoelde permanente magneet AC motor (PMAC) met 107 kW (ca. 145 Pk) en een continue aanwezig koppel van 215 Nm. De elektrische streetfighter haalt een maximale range van 400 km (Eco-Mode) en een maximale topsnelheid van 200 km/h in Sportmodus.
Eva s accupakket, omvormer, lader en Bosch ABS worden continue gemonitoord en gemanaged door de geavanceerde Vehicle Control Unit, net als bij de Energica Ego.
Energica Eva heeft geen koppeling en versnellingen. Alles wordt bediend door het ride-by-wire systeem, waarmee je als berijder de mate van het acceleratie en de-acceleratie bepaald. Met een voelbare tussenstand in de gashandel is er het mogelijk maximaal uit te laten rollen. Bij verder sluiten van de gashandel wordt de (instelbare) motorrem ge-activeert en de opgewekte energie teruggewonnen.
De streetfighter is volledig compatibel met publieke laadstation en kan ook ook thuis opgeladen worden. Energica Eva is de enige elektrische streetfighter in de wereld met een geïntegreerd snellaadsysteem. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken.
Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KAWASAKI