Nieuwsbrief:

GAS GAS  MC 50 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
gas-gas - mc-50
gas-gas - mc-50
gas-gas - mc-50
gas-gas - mc-50
gas-gas - mc-50
gas-gas - mc-50
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De MC-E5 is de perfecte machine om jonge coureurtjes kennis te laten maken met de opwindende wereld van het offroadrijden. De MC-E5 wordt aangedreven door een hypermoderne elektromotor met een piekvermogen van 3,8 kW en is vakkundig samengesteld uit een frame van chroom-molybdeen, WP-vering en hoogwaardige componenten. Met zes rijmodi en een aanpasbare ergonomie dankzij een verstelbare zithoogte kunnen motorrijders met de MC-E5 hun zelfvertrouwen vergroten naarmate ze groeien en op een veilige en controleerbare manier de basisbeginselen van offroadrijden aanleren. Bovendien produceert de baanbrekende MC-E5 bijna geen geluid, waardoor hij perfect is voor rijden in gebieden die gevoelig zijn voor geluidsemissies.

Verstelbare zithoogte
6 verschillende rij-modi
2 uur rijtijd
1 uur laadtijd

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion